Deweloperskie AI, czyli jak zdobyłem nabywcę w środku nocy
Rynek firm deweloperskich rozwija się w bardzo szybkim tempie. Powstaje wiele nowych inwestycji, które tylko czekają na zainteresowanie nabywców. Oni zaś chętnie, lecz niespiesznie przeglądają kolejne oferty. Robią to rano, przed pójściem do pracy lub w środku nocy, kiedy złapie ich bezsenność. Deweloper to też człowiek, więc nie może być online 24 godziny na dobę. Co innego sztuczna inteligencja. Boty automatyczne, doradcy online oraz konsultantki 24/7. Jak to się ma do firm deweloperskich? Zapraszamy do lektury.
Porozmawiaj z Botem
W 1950 roku, 5 lat przed swoją śmiercią, pewien brytyjski matematyk oraz współtwórca informatyki, Alan Turing, zainspirował się testami nad sztuczną inteligencją. To właśnie w tym czasie powstała idea chatbotów, które z biegiem lat umocniły swoją pozycję w internecie. Dziś boty automatyczne są wykorzystywane głównie do wspierania marketingu internetowego, w tym rynku nieruchomości.
Ai marketing lub też marketing sztucznej inteligencji, opiera się na wykorzystaniu programów, urządzeń, narzędzi lub aplikacji, które zaprogramowane automatycznie, są w stanie naśladować sposób gromadzenia i przetwarzania informacji, podobny do tego, który wykorzystuje na co dzień człowiek. Ten prawdziwy z krwi i kości. Boty nie muszą odpoczywać, dlatego bez problemu mogą działać 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.
To bardzo dobre rozwiązanie do przyciągnięcia potencjalnych nabywców. Natychmiastowa odpowiedź może być potrzebna nie tylko w godzinach porannych i popołudniowych. Część społeczeństwa prowadzi nocny tryb życia, dlatego Ai marketing jest świetnym rozwiązaniem dla „nocnych marków”.
Automatyzacja
Sztuczna inteligencja potrafi naśladować procesy myślowe człowieka. Klient, podczas surfowania po internecie, ma z nią do czynienia niemal na każdym kroku. Wszędobylskie chatboty, reklamy online oraz odpowiednio zaprogramowane algorytmy sprawiają, że Ai marketing – dzięki automatycznemu dobieraniu danych użytkownika z różnych źródeł za pomocą specjalnych narzędzi online – podsuwa deweloperom znacznie szybsze i skuteczniejsze pomysły na uatrakcyjnienie oferty sprzedażowej.
Ai nieustannie analizuje ruch klienta na stronie. Firmy deweloperskie, w odpowiedzi na zainteresowanie nabywców, korzystają z różnych rozwiązań, aby ich oferta dotarła do jak największego grona odbiorców. Nie tylko na stronach www, ale również na różnych komunikatorach, takich jak, np. messenger. Bot wie jakie pytania są najczęściej zadawane, dzięki temu jest w stanie, w zaledwie kilku sekund, udzielić takiej odpowiedzi, która usatysfakcjonuje nabywcę – nawet w środku nocy. Dzięki temu rozwiązaniu konsultant nie musi odpowiadać codziennie na setki zapytań, które klienci zadawali podczas, gdy on spał.
Zalety i korzyści
Ai marketing ma wiele zastosować, a przy tym wiele zalet. Inne pozytywne cechy – poza usprawnieniem komunikacji z nabywcą – sztucznej inteligencji to:
- Lepsze poznanie potrzeb klientów,
- Szybsze generowanie nowych treści,
- Skuteczność kampanii reklamowych,
- Nowe rozwiązania oparte na nowych technologiach.
Może więc dobrym rozwiązaniem będzie „zatrudnienie” takiego inteligentnego, ale sztucznego pomocnika?
Jeżeli chcesz poznać tajniki komunikacji z klientami za pomocą sztucznej inteligencji, skontaktuj się z nami. Pokażemy Ci jak skutecznie zdobywać klientów – nawet w środku nocy.