(function(a, l, b, c, r, s) { _nQc = c, r = a.createElement(l), s = a.getElementsByTagName(l)[0]; r.async = 1; r.src = l.src = ("https:" == a.location.protocol ? "https://" : "http://") + b; s.parentNode.insertBefore(r, s); }) (document, "script", "serve.albacross.com/track.js", "89916631"); (function(w, d, s, l, i) { w[l] = w[l] || []; w[l].push({ 'gtm.start': new Date().getTime(), event: 'gtm.js' }); var f = d.getElementsByTagName(s)[0], j = d.createElement(s), dl = l != 'dataLayer' ? '&l=' + l : ''; j.async = true; j.src = 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id=' + i + dl; f.parentNode.insertBefore(j, f); })(window, document, 'script', 'dataLayer', 'GTM-KHP949B'); window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag() { dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-61665636-1', { 'anonymize_ip': true });

Przędzalniana 64

Sprawdzilliśmy potencjał na rynku poprzez definiowanie grup docelowych. Przeprowadziliśmy analizę konkurencji i trendów. Zdefiniowaniowaliśmy atuty inwestycji oraz lokalizacji. Wyselekcjonowaliśmy narzędzia i kanały. Sprawdziliśmy potencjał najczęściej wyszukiwanych fraz w danej lokalizacji i powiązanych z nimi tematów. Przygotowaliśmy strategię content marketingu, strategii SEO i SEM, strategi Social Media, harmonogramu realizacji, koncepcji graficznej komunikacji marki. Opracowaliśmy strategię komunikacji marki w oparciu o grupy docelowe.

Strona internetowa

Nowa strona dla Przędzalniana 64 jest przede wszystkim dostosowana do użytkowników mobile i różnych wielkości ekranów urządzeń stacjonarnych – witryna jest responsywna. Oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych takich jak intuicyjny w obsłudze CMS, rozwiązania zwiększające ilość leadów oraz usprawniające prace działu sprzedaży. Całość dostosowana jest do najnowszych wytycznych związanych z algorytmami Google.

Przygotowanie

Sprawdzilliśmy potencjał na rynku poprzez definiowanie grup docelowych. Przeprowadziliśmy analizę konkurencji i trendów. Zdefiniowaniowaliśmy atuty inwestycji oraz lokalizacji. Wyselekcjonowaliśmy narzędzia i kanały. Sprawdziliśmy potencjał najczęściej wyszukiwanych fraz w danej lokalizacji i powiązanych z nimi tematów. Przygotowaliśmy strategię content marketingu, strategii SEO i SEM, strategi Social Media, harmonogramu realizacji, koncepcji graficznej komunikacji marki. Opracowaliśmy strategię komunikacji marki w oparciu o grupy docelowe.

Projekt

Stworzyliśmy: logo/ key visual, dobór kolorów, wizytówki, papier firmowy oraz teczki, stopki do maila. folder/ katalog sprzedażowy, wersję mobilną strony www, strony www, wraz z podstronami, pakiet banerów do kampanii reklamowych, oklejenia biura sprzedaży, karty mieszkania w pdf, baner outdoor, mailing, pakiet banerów do kampanii reklamowych, wizualizację 3D mieszkania/domu wraz z aranżacją, rzuty 3D (aksonometryczne), stoisko targowe.

Przygotowanie pod SEO i SEM

Podczas przygotowania opracowaliśmy hierarchię nagłówków na stronie, przygotowaliśmy strategię opisów meta title i meta description oraz ALT, zaplanowaliśmy struktury serwisów w taki sposób aby był jak najmniejszy współczynnik odrzuceń, zadbaliśmy o friendly url czyli przyjazne adresy linków, analizowaliśmy konkurencję pod względem widoczności w Google, przygotowaliśmy serwisu w oparciu o budowę podstron oraz kart mieszkań w celu budowania zaangażowania użytkowników, zagęszczaliśmy ilość monitorowanych słów kluczowych w treści strony, monitorujemy słowa kluczowe z codzienną aktualizacją, analizujemy obecny ruch na stronie i jego źródła.

Programowanie

Strona www została zaprogramowana w oparciu o moduły: wyszukiwarka na stronie główne, wyszukiwarka 3d, wybór budynku, kondygnacji i lokalu, interaktywny formularz kontaktowy, programowanie systemu CMS do zarządzania treściami na stronie, aktualności, interaktywna lokalizacja, moduł o inwestorze, indywidualna karta lokalu pod unikalnym linkiem, moduł formularza w karcie lokalu, który umożliwia szybką identyfikację o jaki lokal pyta klient, RODO – zgodność strony, autoodpowiedzi do użytkowania wysyłającego wiadomość przez formularz, VR, dlaczego warto, moduł statystyki.

Uzupełnienie strony www

Dodaliśmy opcję przygotowanych tekstów w oparciu o strategię content marketingu oraz zgodnie z zasadami SEO, uzupełnianie wszelkich opisów meta title i meta description oraz ALT, wybranie i dodanie wyselekcjonowanych zdjęć i grafik, zintegrowanie wyszukiwarki mieszkań ze stronami inwestycji, wdrożenie rozwiązań VR na stronie (Wirtualne Spacery po mieszkaniu), dodanie wizualizacji 3D inwestycji do graficznej wyszukiwarki lokali, dodanie wizualizacji 3D mieszkań jako propozycje aranżacji wnętrz, spięcie z profilami w Social Media (Facebook, Instagram, YouTube, Wizytówka Google, LinkedIn).

Uruchomienie

Podczas uruchomienia strony www zrobiliśmy:instalację serwisu na właściwym serwerze, konfigurację DNS i uruchomienie strony pod właściwą domeną, podpięcie i konfiguracja narzędzi Analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager, Pixel, Google Search Console, Yandex Metrica, Albarcos, Insight Tag), spięcie strony www z systemem CRM do zarządzania kontaktem z klientem oraz archiwizacja wszelkich zgód wyrażonych przez użytkowników zgodnie z RODO, zabezpieczenie strony protokołem SSL.

Testy i optymalizacja

Przeprowadziliśmy szereg testów prędkości strony i zoptymalizowaliśmy, aby uzyskać jak najkrótszy czas wczytania (poniżej 3,8 sekundy), przetestowaliśmy stronę narzędziami takimi jak pagespeed, testmysite, withgoogle, gtmetrix, webpagetest, seoptimer oraz wprowadziliśmy niezbędne zmiany optymalizacyjne, testujemy poprawne działania CMS na stronie internetowej, testujemy stronę na wybranych urządzeniach mobilnych, zgłaszamy stronę do Google w celu zaindeksowania, analizujemy poruszanie się użytkowników po stronie w celu dalszej optymalizacji, przeprowadzamy szkolenia z obsługi strony www, z obsługi CRM, Social Media, Digital Marketingu, przeglądamy stronę na najpopularniejszych przeglądarkach internetowych.

Obsługa

Obsługujemy bieżące aktualizacje, dodawanie aktualności, dodawanie banerów, wprowadzanie zmian w sliderach, grafikach i treściach na stronach, optymalizacja pod kątem zmieniających się wytycznych, analiza zachować użytkowników i wprowadzaniem zmian poprawiających konwersje (UX i UI), wprowadzenie zmian graficznych i programowych w modułach w zależności od zmieniających się preferencji użytkowników, reagowanie na zmieniające się „zagrożenia” np. blokujemy IP spamerów, informujemy o zmianach, które mogą wpłynąć na zwiększenie skuteczności (np. zmiany trendów, algorytmów wyszukiwania).

Branding

Nasze działania skupiają się na ujednoliceniu identyfikacji wizualnej Klienta Przędzalniana 64 w oparciu o wybrany Archetyp Marketingowy oraz rozpowszechnieniu jego wizerunku w Internecie, jak i kanałach tradycyjnych. Kreujemy pozytywny odbiór Inwestycji oraz Dewelopera wśród odbiorców, jednocześnie zwiększając świadomość odbiorców na temat działalności marki.

Projekt logo

We współpracy z Klientem przygotowaliśmy całkowicie nowe logo wraz z księgą znaku dla inwestycji Przędzalniana 64. Od tego zaczynamy pracę przy promocji brandu, gdyż to podstawa identyfikacji wizualnej. Nasz logotyp to nowoczesny, skupiający uwagę, spójny i wyróżniający się projekt, który wykorzystywany jest przy projektowaniu wszystkich materiałów reklamowych oraz przy kampaniach internetowych. Kolorystykę i treść logotypu opracowujemy na podstawie indywidualnego charakteru inwestycji, dewelopera oraz archetypu marketingowego korespondującego z docelową grupą odbiorców.

Kolorystyka

Na podstawie indywidualnie dobranej strategii komunikacji, wybraliśmy kolory, które stanowią paletę podstawową i dodatkową w przygotowywaniu materiałów reklamowych oraz kampanii w Internecie, stworzeniu profili w mediach społecznościowych oraz strony internetowej. Przy wyborze kolorystyki sugerujemy się koniecznością nawiązania skutecznej komunikacji z grupą docelową, do której kierujemy nasz przekaz.

Marketing i Social Media

Działania marketingowe

Przygotowaliśmy Research i selekcję kanałów komunikacji (touchpointów), stworzyliśmy plan marketingowy, wdrożyliśmy plany w oparciu o wybrane kanały komunikacji, przeprowadziliśmy analizę działań i na bieżąco obsługujemy kampanie reklamowe, prowadzimy wizytówki Google, na podstawie raportów, analiz i wniosków dokonujemy zmian i sugerujemy nowe rozwiązania i strategię, przeprowadzamy kampanie Google Ads wraz z ich ciągłą optymalizacją.

Przygotowanie postów

Tworzymy rzeczowe, prosprzedażowe i atrakcyjne pod względem wizualnym posty na media społecznościowe, w tym najpopularniejsze (Facebook czy Instagram). Posty posiadają nowoczesne i czytelne grafiki, które umożliwiają uruchomienie kampanii promocyjnych adresowanej do określonej grupy odbiorców.

Kampanie reklamowe

Opracowujemy plan kampanii reklamowej całej inwestycji oraz sprzedaży poszczególnych typów lokali, ustalając grupy odbiorców wraz z konkretnymi komunikatami kierowanymi do właściwych person. Podnosimy tym samym skuteczność promocji inwestycji. Kampanię opieramy na doświadczeniu zespołu, który w branży deweloperskiej działa od 2011 r., a także na sprytnych rozwiązaniach w konfiguracji kampanii, co zapewnia lepsze efekty przy tych samych budżetach.

Przygotowanie materiałów

Przygotowujemy profesjonalne materiały reklamowe, takie jak foldery, banery, slidery, ulotki, plakaty i postery outdoorowe oraz projekt strony internetowej. Wszystko opieramy na spójnej szacie graficznej, a także sprecyzowanej kolorystyce, która będzie czytelna dla potencjalnego odbiorcy. Nasze projekty wykonane są w wysokiej jakości zgodnie z obecnymi trendami.

Materiały marketingowe

Reklama na Social Media
Reklama na Social Media
Reklama na Social Media
Reklama na Social Media
facebook linkedin youtube