Zaprojektowaliśmy innowacyjną stronę internetową, na której został wdrożony system do zarządzania inwestycją. Udoskonaliliśmy ją pod wytyczne algorytmu Google oraz przeprowadziliśmy optymalizację SEO. Stworzony przez nas projekt strony www dla Polonia Residence wyróżnia się bezkonkurencyjnym i unikatowym układem graficznym. Do realizacji tego projektu wykorzystaliśmy same niekonwencjonalne narzędzia i rozwiązania. Witryna ta posiada przyjazny interfejs dla użytkownika i jest prosta w obsłudze. Dzięki niej deweloper może cieszyć się większą ilością klientów i wzrostem sprzedaży inwestycji. Dla Polonia Residence realizujemy kompleksowo marketing i sprzedaż.
Nowa strona dla inwestycji Polonia Residence jest przede wszystkim dostosowana do użytkowników mobile i różnych wielkości ekranów urządzeń stacjonarnych – witryna jest responsywna. Oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych takich jak intuicyjny w obsłudze CMS, rozwiązania zwiększające ilość leadów oraz usprawniające prace działu sprzedaży. Całość dostosowana jest do najnowszych wytycznych związanych z algorytmami Google.
Na początku przeprowadziliśmy analizę rynku, a następnie przeanalizowaliśmy konkurencję na rynku nieruchomości. Sporządziliśmy listę korzyści, które mogą wyniknąć ze stworzenia strony internetowej dla Polonia Residence oraz określiliśmy grupę, do której ma dotrzeć informacja o istnieniu firmy. Naszym celem było stworzenie odpowiedniego harmonogramu, określającego zadania, które mieliśmy wykonać i zrealizowanie ich w terminie. W ramach tego działania mieliśmy zająć się również stworzeniem pełnej identyfikacji wizualnej oraz stworzeniem materiałów graficznych, w których skład wchodzić miał papier firmowy, wizytówka, folder i ulotka.
Specjalnie dla Polonia Residence stworzyliśmy witrynę internetową wraz z podstronami. Strona ta jest wyposażona w DeveloCRM – w pełni bezpieczny system do zarządzania sprzedażą inwestycji oraz charakteryzuje się responsywnością. Oznacza to, że łatwo dopasowuje się do urządzeń mobilnych oraz desktopowych. Projekt strony, logo, wizytówki i innych materiałów graficznych został stworzony zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Nasza firma w kontekście SEO i SEM sporządziła opisy do ALT, Meta title i Meta description. Do naszych zadań należało między innymi rozbudowanie treści i uzupełnienie ich o odpowiednie słowa kluczowe. Ustanowiliśmy hierarchię dla nagłówków i dopilnowaliśmy, aby adresy URL były bezpieczne. Nie zatrzymaliśmy się tylko na tym, ponieważ regularnie aktualizujemy treści, które zamieszczane są na stronie. Uważnie przyglądamy się i analizujemy ruch, który przedostaje się do strony Polonia Residence.
Nasza firma zaprogramowała stronę dla Polonia Residence, tak aby można było z niej w pełni korzystać oraz żeby osoba ją odwiedzająca nie musiała się dużo trudzić, aby wyszukać to, czego potrzebuje. Na stronie znajduje się między innymi wyszukiwarka, interaktywna lokalizacja, aktualności, formularz kontaktowy, system CMS i system miniRODO, a także podstrona o deweloperze.
Wprowadziliśmy na stronie przygotowane wcześniej teksty oraz materiały graficzne, takie jak logo czy zdjęcia o wysokiej rozdzielczości. Uzupełniliśmy wszelkie opisy Meta title i Meta description. A także zintegrowaliśmy profile w mediach społecznościowych ze stroną.
Stronę internetową dla Polonia Residence zainstalowaliśmy na serwerze i zarejestrowaliśmy pod właściwą domeną. Naszym zadaniem było podpięcie do strony narzędzi analitycznych, w których skład wchodziły Google Analytics, Google Search Console, a także Google Tag Manager, Pixel czy Yandex Metrica. Oprócz tego zintegrowaliśmy stronę z systemem CRM RODO i zabezpieczyliśmy ją certyfikatem SSL.
Wykonaliśmy optymalizację witryny w odniesieniu do treści, kodu oraz materiałów graficznych, które się na niej znajdują. Wdrożyliśmy szereg zmian, które dostosowują stronę pod obecne standardy algorytmu Google. Wykonaliśmy także liczne testy prędkości strony, dzięki którym mogliśmy sprawdzić czas jej ładowania. Jednak nie są to jedyne testy wykonywane przez naszych specjalistów. Dokonujemy także analizy strony, biorąc pod uwagę jej działanie na przeróżnych urządzeniach oraz przeglądarkach internetowych. W swojej pracy korzystamy z najlepszych i najskuteczniejszych narzędzi. Obserwujemy także ruch witryny Polonia Residence, aby doskonalić jej dalszą optymalizację.
Obsługa strony polega na aktualnym aktualizowaniu danych, które są w niej umieszczone. Obejmuje ona również optymalizowanie witryny, zważając na nowe standardy algorytmu Google. Realizujemy szkolenia z zakresu obsługi witryny. Nasza firma wprowadza nie tylko modyfikacje, które polepszają konwersję, ale również informuje klienta o nadrzędnych zmianach.
Nasze działania skupiają się na ujednoliceniu identyfikacji wizualnej Klienta Polonia Residence w oparciu o wybrany Archetyp Marketingowy oraz rozpowszechnieniu jego wizerunku w Internecie, jak i kanałach tradycyjnych. Kreujemy pozytywny odbiór Inwestycji oraz Dewelopera wśród odbiorców, jednocześnie zwiększając świadomość odbiorców na temat działalności marki.
We współpracy z Klientem przygotowaliśmy całkowicie nowe logo wraz z księgą znaku dla inwestycji Polonia Residence. Od tego zaczynamy pracę przy promocji brandu, gdyż to podstawa identyfikacji wizualnej. Nasz logotyp to nowoczesny, skupiający uwagę, spójny i wyróżniający się projekt, który wykorzystywany jest przy projektowaniu wszystkich materiałów reklamowych oraz przy kampaniach internetowych. Kolorystykę i treść logotypu opracowujemy na podstawie indywidualnego charakteru inwestycji, dewelopera oraz archetypu marketingowego korespondującego z docelową grupą odbiorców.
Na podstawie indywidualnie dobranej strategii komunikacji, wybraliśmy kolory, które stanowią paletę podstawową i dodatkową w przygotowywaniu materiałów reklamowych oraz kampanii w Internecie, stworzeniu profili w mediach społecznościowych oraz strony internetowej. Przy wyborze kolorystyki sugerujemy się koniecznością nawiązania skutecznej komunikacji z grupą docelową, do której kierujemy nasz przekaz.
Opieramy działania na kampanii internetowej, prowadzać szeroko zakrojone akcje Google Ads czy Facebook Ads. Cyklicznie tworzymy nowe komunikaty, kreacje i treści w oparciu o dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej. Wszystko oparte jest na przemyślanej strategii konsultowanej z Klientem. Analizujemy przy tym zmienne na podstawie danych z Google Analytics.
Tworzymy rzeczowe, prosprzedażowe i atrakcyjne pod względem wizualnym posty na media społecznościowe, w tym najpopularniejsze (Facebook czy Instagram). Posty posiadają nowoczesne i czytelne grafiki, które umożliwiają uruchomienie kampanii promocyjnych adresowanej do określonej grupy odbiorców.
Opracowujemy plan kampanii reklamowej całej inwestycji oraz sprzedaży poszczególnych typów lokali, ustalając grupy odbiorców wraz z konkretnymi komunikatami kierowanymi do właściwych person. Podnosimy tym samym skuteczność promocji inwestycji. Kampanię opieramy na doświadczeniu zespołu, który w branży deweloperskiej działa od 2011 r., a także na sprytnych rozwiązaniach w konfiguracji kampanii, co zapewnia lepsze efekty przy tych samych budżetach.
Przygotowujemy profesjonalne materiały reklamowe, takie jak foldery, banery, slidery, ulotki, plakaty i postery outdoorowe oraz projekt strony internetowej. Wszystko opieramy na spójnej szacie graficznej, a także sprecyzowanej kolorystyce, która będzie czytelna dla potencjalnego odbiorcy. Nasze projekty wykonane są w wysokiej jakości zgodnie z obecnymi trendami.