(function(a, l, b, c, r, s) { _nQc = c, r = a.createElement(l), s = a.getElementsByTagName(l)[0]; r.async = 1; r.src = l.src = ("https:" == a.location.protocol ? "https://" : "http://") + b; s.parentNode.insertBefore(r, s); }) (document, "script", "serve.albacross.com/track.js", "89916631"); (function(w, d, s, l, i) { w[l] = w[l] || []; w[l].push({ 'gtm.start': new Date().getTime(), event: 'gtm.js' }); var f = d.getElementsByTagName(s)[0], j = d.createElement(s), dl = l != 'dataLayer' ? '&l=' + l : ''; j.async = true; j.src = 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id=' + i + dl; f.parentNode.insertBefore(j, f); })(window, document, 'script', 'dataLayer', 'GTM-KHP949B'); window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag() { dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-61665636-1', { 'anonymize_ip': true });

Perła Sulejowa

Zaprojektowaliśmy w pełni funkcjonalną i nowoczesną stronę, która realizuje zamierzone cele, strona obsługuje inwestycje składającą się z różnego rodzaju budynków, zarówno budynek wielorodzinny jak również domy szeregowe. Dzięki niej umocnił się wizerunek dewelopera na rynku, a także nastąpił wzrost sprzedaży inwestycji. Do swoich działań wykorzystaliśmy najwyższej jakości narzędzia. Stworzona przez nas witryna wyróżnia się niebanalnością oraz oryginalnością. Zachowuje ona wszelkie standardy UX, przez co jest przyjazna dla użytkownika. Co więcej, jest ona responsywna i zoptymalizowana pod kątem SEO. Przejrzystość strony pozwala znaleźć na niej wszystkie potrzebne informacje dotyczące sprzedawanych mieszkań lub domów w jednym miejscu.

Strona internetowa

Nowa strona dla inwestycji Perła Sulejowa jest przede wszystkim dostosowana do użytkowników mobile i różnych wielkości ekranów urządzeń stacjonarnych – witryna jest responsywna. Oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych takich jak intuicyjny w obsłudze CMS, rozwiązania zwiększające ilość leadów oraz usprawniające prace działu sprzedaży. Całość dostosowana jest do najnowszych wytycznych związanych z algorytmami Google.

Przygotowanie

Zanim zaczęliśmy projekt strony internetowej czy też, zanim stworzyliśmy pełną identyfikację wizualną, to przeprowadziliśmy najpierw dokładną analizę rynku. Sprawdziliśmy konkurencję oraz określiliśmy grupę osób, do której chcemy dotrzeć. Następnie wykorzystaliśmy konkretne narzędzia oraz rozwiązania i zaczęliśmy przygotowywać strategie, oraz koncepcje graficzne, które miały dotyczyć papieru firmowego, wizytówki, logo, folderu, ulotki czy też strony internetowej. Na tym etapie dokonaliśmy również analizy wykorzystywanych dotychczas fraz kluczowych i sprawdziliśmy, jaki mają one potencjał. Sporządziliśmy też plan realizacji projektu.

Projekt

Zaprojektowaliśmy rozbudowaną stronę www, która zawiera kilka podstron. Znajduje się na niej dużo informacji dotyczących oferty mieszkań lub domów w inwestycji. Wdrożony został na niej system CMS, który służy do zarządzania treścią na stronie oraz system miniRODO, który odpowiada za zarządzanie zgodami klientów. Projekt strony oraz projekt materiałów graficznych i identyfikacji wizualnej dla Perła Sulejowa powstał zgodnie z oczekiwaniami naszego klienta i wytycznymi Google.

SEO i SEM

W przypadku tych grup działań dokładamy wszelkich starań, aby zwiększyć widoczność strony w Google oraz zaangażować odbiorców do działania. Do naszych zadań w tym przypadku należało optymalizowanie witryny, w tym uzupełnienie opisów Meta title i Meta description oraz ALT, uporządkowanie nagłówków w hierarchiczny sposób, zwiększenie ilości tekstu znajdującego się na stronie i uzupełnienie go o odpowiednie słowa kluczowe, a także obserwowanie konkurencji pod względem jej widoczności w sieci. Zwróciliśmy także uwagę na to, aby adresy URL kierowane na stronę internetową klienta były przyjazne.

Programowanie

Do programowania strony internetowej Perła Sulejowa wykorzystaliśmy najwyższej jakości technologie. Sprawiło to, że witryna jest przyjazna użytkownikowi i tym samym spełnia oczekiwania klienta. Na stronie pojawiły się wszystkie pożądane przez naszego klienta funkcje i moduły, które obejmowały między innymi wyszukiwarkę na stronie głównej, atrakcyjną lokalizację, aktualności z branży, formularz kontaktowy czy też system CMS do zarządzania treścią na stronie.

Uzupełnienie strony www

Po procesie programowania, kiedy ma się już zaimplementowany system CMS do zarządzania treścią na stronie, uzupełniamy ją w przygotowaną wcześniej treść. W tym momencie umieszczamy w witrynie wysokiej jakości materiały graficzne, takie jak zdjęcia czy grafiki. A także uzupełniamy opisy atrybutów HTML – Meta title i Meta description.

Uruchomienie

Aby strona Perła Sulejowa zaczęła działać, to na początku zainstalowaliśmy ją na odpowiednim serwerze i dopiero później dokonaliśmy jej uruchomienia pod właściwą domeną. Do konfiguracji strony podpięliśmy niektóre z narzędzi analitycznych. Przykładowo wykorzystaliśmy tutaj narzędzie Google Analytics, Google Tag Manager czy też Google Search Console. Wdrożyliśmy na stronie system miniRODO zgodny z przepisami RODO, który służy do zarządzania sprzedażą inwestycji oraz opatrzyliśmy ją certyfikatem SSL zwiększającym jej bezpieczeństwo.

Optymalizacja

W ramach tego działania dokonaliśmy analizy, opracowaliśmy strategię oraz wdrożyliśmy kilka zmian, których celem było dopasowanie strony Perła Sulejowa do aktualnych standardów algorytmu Google. Przeprowadziliśmy optymalizację strony pod względem treści, profilów linkowych czy też materiałów graficznych na niej umieszczonych. Co więcej, w regularny sposób przeprowadzamy testy, które badają czas ładowania się strony. Wykorzystujemy do tego na przykład takie narzędzia jak pagespeed, seoptimer, testmysite czy też gtmetrix. Oprócz tego sprawdzamy działanie witryny na różnego rodzaju urządzeniach, zarówno tych mobilnych, jak i desktopowych oraz przeglądarkach internetowych.

Obsługa

Obsługa strony internetowej powinna być odpowiednio prowadzona, jeśli chce się uzyskać z niej miarodajne efekty. W ramach tego działania aktualizujemy witrynę w regularny sposób oraz przeprowadzamy jej optymalizację. Wykorzystujemy do tego odpowiednie rozwiązania. W efekcie przekłada się to na zwiększenie konwersji strony internetowej Perła Sulejowa.

Branding

Nasze działania skupiają się na ujednoliceniu identyfikacji wizualnej Klienta Perła Sulejowa. w oparciu o wybrany Archetyp Marketingowy oraz rozpowszechnieniu jego wizerunku w Internecie, jak i kanałach tradycyjnych. Kreujemy pozytywny odbiór Inwestycji oraz Dewelopera wśród odbiorców, jednocześnie zwiększając świadomość odbiorców na temat działalności marki.

Projekt logo

We współpracy z Klientem przygotowaliśmy całkowicie nowe logo wraz z księgą znaku dla inwestycji Perła Sulejowa. Od tego zaczynamy pracę przy promocji brandu, gdyż to podstawa identyfikacji wizualnej. Nasz logotyp to nowoczesny, skupiający uwagę, spójny i wyróżniający się projekt, który wykorzystywany jest przy projektowaniu wszystkich materiałów reklamowych oraz przy kampaniach internetowych. Kolorystykę i treść logotypu opracowujemy na podstawie indywidualnego charakteru inwestycji, dewelopera oraz archetypu marketingowego korespondującego z docelową grupą odbiorców.

Kolorystyka

Na podstawie indywidualnie dobranej strategii komunikacji, wybraliśmy kolory, które stanowią paletę podstawową i dodatkową w przygotowywaniu materiałów reklamowych oraz kampanii w Internecie, stworzeniu profili w mediach społecznościowych oraz strony internetowej. Przy wyborze kolorystyki sugerujemy się koniecznością nawiązania skutecznej komunikacji z grupą docelową, do której kierujemy nasz przekaz.

Marketing i Social Media

Działania marketingowe

Opieramy działania na kampanii internetowej, prowadzać szeroko zakrojone akcje Google Ads czy Facebook Ads. Cyklicznie tworzymy nowe komunikaty, kreacje i treści w oparciu o dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej. Wszystko oparte jest na przemyślanej strategii konsultowanej z Klientem. Analizujemy przy tym zmienne na podstawie danych z Google Analytics.

Przygotowanie postów

Tworzymy rzeczowe, prosprzedażowe i atrakcyjne pod względem wizualnym posty na media społecznościowe, w tym najpopularniejsze (Facebook czy Instagram). Posty posiadają nowoczesne i czytelne grafiki, które umożliwiają uruchomienie kampanii promocyjnych adresowanej do określonej grupy odbiorców.

Kampanie reklamowe

Opracowujemy plan kampanii reklamowej całej inwestycji oraz sprzedaży poszczególnych typów lokali, ustalając grupy odbiorców wraz z konkretnymi komunikatami kierowanymi do właściwych person. Podnosimy tym samym skuteczność promocji inwestycji. Kampanię opieramy na doświadczeniu zespołu, który w branży deweloperskiej działa od 2011 r., a także na sprytnych rozwiązaniach w konfiguracji kampanii, co zapewnia lepsze efekty przy tych samych budżetach.

Przygotowanie materiałów

Przygotowujemy profesjonalne materiały reklamowe, takie jak foldery, banery, slidery, ulotki, plakaty i postery outdoorowe oraz projekt strony internetowej. Wszystko opieramy na spójnej szacie graficznej, a także sprecyzowanej kolorystyce, która będzie czytelna dla potencjalnego odbiorcy. Nasze projekty wykonane są w wysokiej jakości zgodnie z obecnymi trendami.

facebook linkedin youtube