Jak sprawdzić w Internecie widoczność swojej inwestycji?

Jak w kilku prostych krokach sprawdzić w Internecie widoczność swojej inwestycji?
Nasza odpowiedź – zerowy moment prawdy

 

Co to jest?

Badania Google pokazują, że 80% osób wykorzystuje Internet przy podejmowaniu decyzji przy zakupie nieruchomości. Potencjalny klient zainteresowany inwestycją zaczyna wyszukiwać informacji o nieruchomości w sieci – przegląda recenzje, komentarze, opinie, zdjęcia i filmiki. Nierzadko sam na forach i portalach społecznościowych pyta internautów o to, czy nieruchomość warta jest polecenia. Obserwuje również podobne inwestycje, żeby wybrać najlepszą ofertę. Korzysta także z dostępnych w Internecie porównywarek np. Rynek Pierwotny, Obido.

 

Zerowy moment prawdy w zakupie mieszkania/domu jest ważnym elementem każdej strategii marketingowej w branży nieruchomości!

 

Jak to zrobić?

Wystarczy zadać 6 podstawowych pytań, aby sprawdzić widoczność inwestycji w Internecie:

  1.   Co widzą klienci, którzy w wyszukiwarkę wpiszą hasła z Twoich reklam: Google Ads, Facebook, radia, telewizji?
  2. Czy strona internetowa inwestycji jest w czołówce wyników wyszukiwania?
  3. Zaczynasz wpisywać nazwę swojego produktu w wyszukiwarkę. Jakie podpowiedzi pokazują Ci się, zanim skończysz pisać?
  4.  Jak Twoja inwestycja wygląda na tle opinii w Internecie (fora, wizytówka Google, Facebook, grupy, wydarzenia)?
  5. Sprawdź feed (dawniej newsfeed) na Facebooku, Instagramie, Linkedinie. Jak wyglądają Twoje wpisy na tle innych?
  6. Jak prezentuje się wizytówka Google Twojej inwestycji?

 

Wnioski

Jeżeli odpowiedzi na powyższe pytania są ok, to ŚWIETNIE 😄

Jeżeli nie jesteś zadowolony, to już wiesz co można ulepszyć, aby Twoja inwestycja była lepiej widoczna w Internecie.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą jeżeli jesteście zainteresowani pełną analizą działań w Internecie Inwestycji!