Jak sprawdzić w Internecie widoczność swojej inwestycji?
Jak w kilku prostych krokach sprawdzić w Internecie widoczność swojej inwestycji?
Nasza odpowiedź – zerowy moment prawdy
Co to jest?
Badania Google pokazują, że 80% osób wykorzystuje Internet przy podejmowaniu decyzji przy zakupie nieruchomości. Potencjalny klient zainteresowany inwestycją zaczyna wyszukiwać informacji o nieruchomości w sieci – przegląda recenzje, komentarze, opinie, zdjęcia i filmiki. Nierzadko sam na forach i portalach społecznościowych pyta internautów o to, czy nieruchomość warta jest polecenia. Obserwuje również podobne inwestycje, żeby wybrać najlepszą ofertę. Korzysta także z dostępnych w Internecie porównywarek np. Rynek Pierwotny, Obido.
Zerowy moment prawdy w zakupie mieszkania/domu jest ważnym elementem każdej strategii marketingowej w branży nieruchomości!
Jak to zrobić?
Wystarczy zadać 6 podstawowych pytań, aby sprawdzić widoczność inwestycji w Internecie:
- Co widzą klienci, którzy w wyszukiwarkę wpiszą hasła z Twoich reklam: Google Ads, Facebook, radia, telewizji?
- Czy strona internetowa inwestycji jest w czołówce wyników wyszukiwania?
- Zaczynasz wpisywać nazwę swojego produktu w wyszukiwarkę. Jakie podpowiedzi pokazują Ci się, zanim skończysz pisać?
- Jak Twoja inwestycja wygląda na tle opinii w Internecie (fora, wizytówka Google, Facebook, grupy, wydarzenia)?
- Sprawdź feed (dawniej newsfeed) na Facebooku, Instagramie, Linkedinie. Jak wyglądają Twoje wpisy na tle innych?
- Jak prezentuje się wizytówka Google Twojej inwestycji?
Wnioski
Jeżeli odpowiedzi na powyższe pytania są ok, to ŚWIETNIE 😄
Jeżeli nie jesteś zadowolony, to już wiesz co można ulepszyć, aby Twoja inwestycja była lepiej widoczna w Internecie.
Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą jeżeli jesteście zainteresowani pełną analizą działań w Internecie Inwestycji!