Wprowadzenie nowych inwestycji na rynek

Zapewniamy obsługę 360 stopni na każdym etapie procesu inwestycyjnego. Doświadczeni eksperci znajdą dla Państwa odpowiedni grunt, wesprą przy planowaniu i realizacji oraz zapewnią sprawdzone narzędzia do skutecznej komercjalizacji inwestycji.

Nasz cel to tworzenie idealnie dopasowanych do potrzeb konsumentów realizacji z maksymalną skutecznością terminową i kosztową.

bezpłatna konsultacja

Raport Marketing Nieruchomości

    Raport

    Najwyższa jakość

    W opracowaniu kompleksowej strategii sprzedażowej i marketingowej oraz planowaniu polityki cenowej opieramy się na szczegółowej analizie planów lokali mieszkalnych czy użytkowych oraz uważnym sprecyzowaniu grup docelowych oferowanych produktów.

    Współpracę z każdym inwestorem rozpoczynamy od określenia strategii inwestycji. Szczegółowo analizujemy zakładane cele oraz możliwości i ograniczenia sytuacyjne, po czym wypracowujemy skuteczne rozwiązania. Dzięki precyzyjnie zdefiniowanej grupie docelowej i dogłębnemu zrozumieniu jej potrzeb i zachowań w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i znajomością specyfiki poszczególnych etapów przedsięwzięcia deweloperskiego, nasze rekomendacje oszczędzają inwestorom czas i pieniądze. Opracowane przez nas rozwiązania strategiczne są wypracowywane przez interdyscyplinarny zespół specjalistów, którzy nieustannie pogłębiają i poszerzają swoją wiedzą chętnie dzieląc się nią w ramach zespołu i z naszymi klientami.

    inwestor

    Jak to działa?

    Wprowadzenie nowych inwestycji na rynek

    ikona

    Kontakt

    ikona

    Określenie celów

    ikona

    Realizacja

    Sprawdź nasze realizacje

    Portfolio
    ozdoba ozdoba

    Baza wiedzy

    najnowsze artykuły

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Wykorzystanie narzędzi AI w branży nieruchomości: kompleksowy przewodnik dla deweloperów

    Wprowadzenie nowych technologii do branży nieruchomości może znacząco zwiększyć efektywność działań marketingowych i operacyjnych. W DeveloPRO, staramy się nieustannie rozwijać i jako skuteczny partner w obsłudze marketingowej inwestycji deweloperskich, zaczęliśmy…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Jak deweloperzy mogą skutecznie pozycjonować inwestycje mieszkaniowe w Bing – szczegółowy przewodnik

    W obecnej erze cyfrowej, gdzie nabywcy nieruchomości zaczynają swoje poszukiwania w sieci, dominacja w wynikach wyszukiwania jest kluczowa dla sukcesu inwestycji. Choć Google jest gigantem wyszukiwania, Bing oferuje wyjątkowe możliwości…

    czytaj więcej
    jak wykorzystać Google Bard w branży deweloperskiej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Nowość od Google, czyli Google Bard – jak wykorzystać go w branży deweloperskiej?

    Google Bard to innowacyjne narzędzie, które zostało uruchomione przez Google, jako odpowiedź na rosnącą popularność ChatGPT i innych chatbotów. Google Bard ma symulować rozmowy z człowiekiem, dzięki procesowi maszynowego uczenia…

    czytaj więcej
    jak wyświetlić tabelę mieszkań w wyszukiwarce google

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Jak wyświetlić tabelę mieszkań w wyszukiwarce Google? Praktyczne podejście dla właścicieli nieruchomości

    Wyszukiwarka Google pozwala wyróżnić stronę internetową na wiele, różnych sposobów. Jednak fragmenty polecane — Google Rich Snippets — w tabelach HTML mogą jeszcze lepiej zaprezentować potencjalnym użytkownikom największe walory witryny…

    czytaj więcej
    chatbot - w jaki sposób poprawi komunikację z twoją marką

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Sprawdź, jak chatbot może poprawić komunikację z Twoją marką!

    Komunikacja z klientami jest kluczem do sukcesu Twojej firmy. Dzięki niej możesz zbudować swój wizerunek i wyróżnić się na tle konkurencji. Jeśli jednak: masz problem ze sprawnymi i szybkimi odpowiedziami…

    czytaj więcej
    AI w biznesie nieruchomościowym

    Autor:  | 0 Komentarzy

    AI w biznesie nieruchomościowym – science fiction czy szansa?

    „ludzie mają tendencje do przeceniania krótkoterminowych skutków technologii i niedoceniania jej długoterminowych skutków” prawo Amary AI to obecnie dwie najpopularniejsze literki łacińskiego alfabetu, gdyż w związku z ostatnio obserwowanym skokowym…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Czy prezentowanie cen na stronie inwestycji to dobry pomysł? Jakie są wady i zalety takiego rozwiązania?

    W świecie finansów istnieje wiele przekonań na temat pieniądza. Dla wielu osób temat ten wciąż pozostaje tematem tabu. O pieniądzach się nie mówi, a o zarobkach się nie dyskutuje. Mówi…

    czytaj więcej

    Masz pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!

    Napisz do nas wypełniając formularz kontaktowy. Odpowiedni specjalista skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.

      Wyrażając poniższą zgodę, oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO.

      facebook linkedin youtube