Marketing Zintegrowany Social Media Marketing Sprzedaż Nieruchomości
szkolenia dla Deweloperów
Przyjdź. Poznaj tajniki skutecznej kampanii reklamowej. Zacznij działać i sprzedawaj nieruchomości na każdym etapie inwestycji.
Najbliższe planowane szkolenie odbędzie się w Łodzi. O dokładnym miejscu i dacie poinformujemy z wyprzedzeniem.
Szkolenie
dla Deweloperow
Jak wykorzystać skuteczne narzędzia marketingowe do sprzedaży inwestycji?
Profesjonalne i kompleksowe szkolenie z marketingu zintegrowanego i social media prowadzone przez marketingowców-praktyków wyspecjalizowanych w branży deweloperskiej. Cały czas śledzimy trendy, nowinki, by przekazywać tylko aktualne informacje. Zrealizowaliśmy ponad 300 projektów dla branży nieruchomości. Dzięki naszemu doświadczeniu, uzyskacie Państwo rozwiązania gotowe do wdrożenia jeszcze w dniu szkolenia!
Co otrzymasz na szkoleniu?
dlaczego warto
Indywidualne konsultacje
Podpowiem Ci, jakie rozwiązania będą najlepsze dla Twojej firmy. Pomożemy Ci stworzyć efektywny plan kampanii i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Certyfikat ukończenia
Po zakończeniu dwudniowego szkolenia otrzymasz certyfikat, który będzie stanowił potwierdzenie zdobytej przez Ciebie wiedzy i umiejętności.
Prezentację
Do Twojej dyspozycji oddajemy wszystkie materiały wykorzystywane w czasie szkolenia. W ten sposób w każdym momencie szybko i wygodnie powrócisz do istotnych dla Ciebie tematów.
Dla kogo
adresaci szkolenia
Nasze szkolenia zapewniają najwięcej korzyści:
- Właścicielom firm deweloperskich
- Menadżerom działów marketingu w branży deweloperskiej
- Dyrektorom ds. marketingu w branży nieruchomości
- Pracownikom biur sprzedaży inwestycji
- Wszystkim firmom, pracownikom i osobom zajmującym się marketingiem w branży nieruchomości
Czego się nauczysz?
Dzięki udziałowi w naszym szkoleniu dowiesz się
- Jak kreować wizerunek Inwestycji mieszkaniowej w Internecie.
- Jakie narzędzia wykorzystać do sprzedaży Inwestycji w Internecie.
- Jak dopasować budżet marketingowy do działań w Internecie.
- Jak powiązać budżety marketingowe ze sprzedażą Inwestycji.
- Jak ustalić cele komunikacji dla sprzedaży mieszkań/lokali usługowych/domów
- Nauczysz się tworzyć reklamy które sprzedają mieszkania/domy.
- Co to jest kreator reklam graficznych.
- Content marketing dla branży nieruchomości – budowanie treści, która pracuje na sprzedaż i rozpoznawalność Twojej Inwestycji.
- Poznasz nowe trendy w branży nieruchomości: VOD, Video Marketing, VR, Mobile!
- Jak działa reklama w Internecie – podstawowe pojęcia.
- Dowiesz się jakie są rodzaje wyszukiwarek i ich możliwości reklamowe.
- Dowiesz się co to jest Sieć Wyszukiwania, sieć reklamowa Google, Sieć Partnerów Google.
- Nauczysz się jakie kanały możesz wykorzystać do reklamowania się w Internecie.
- Z jakich narzędzi korzystać do tworzenia grafik i reklam w Internecie przy sprzedaży inwestycji.
- Jakie są trendy w mediach społecznościowych i jaki wpływ mają na branżę nieruchomości.
- Jakie kanały social media wykorzystać w branży nieruchomości.
- Jak zwiększać zaangażowanie fanów przy sprzedaży mieszkań, domów, lokali usługowych
- Jak działać na Social Media – na grupach, wydarzeniach czy profilach prywatnych.
- Jak działają algorytmy wyszukiwarek i ich wpływ na projektowanie stron www i skutecznych komunikatów reklamowych dla branży nieruchomości.
- Jakie są podstawowe wskaźniki mierzenia efektywności w Internecie dla branży nieruchomości.
- Jak zarządzać profilami w mediach społecznościowych Fanpage/Instagram/Linkedin/YT.
- Jak komunikować się na Facebooku/Instagram/Linkedin/YT w branzy nieruchomości.
- Jakie narzędzia wykorzystać w Social Media do tworzenia grafik, video, stories.
- Jakie narzędzia wybrać do monitorowania internetu dla Dewelopera.
Dlaczego warto?
- Jesteśmy praktykami – przekazujemy wiedzę zdobytą w codziennej pracy w branży deweloperskiej.
- Od 2011r na rynku Polskim.
- Ponad 300 zrealizowanych projektów dla branży deweloperskiej.
- 12.720 sprzedanych mieszkań dzięki prowadzonym działaniom marketingowym z wykorzystaniem naszych produktów i przeprowadzonych szkoleniach.
- Jesteśmy twórcami Platformy dla branży Nieruchomości DeveloPro w skład której wchodzi CRM dostosowany do wymogów RODO, CMS do zarządzania sprzedażą marketingiem i Wirtualna Rzeczywistość wykorzystywana do sprzedaży mieszkań, domów, lokali usługowych.
- Cały czas śledzimy trendy, nowinki, by przekazywać tylko aktualne informacje.
- Będziesz miał gotowe do wdrożenia schematy działań, których użyjesz od razu po szkoleniu!
- Jesteśmy zawsze dostępni.
Co nas wyróżnia?
- Wiedza i doświadczenie zdobyte od 2011r przy współpracy z deweloperami z całej Polski.
- Szkolenie będzie prowadzone przez 2 specjalistów z dziedziny Marketingu Zintegrowanego i Social Media.
- Jesteśmy praktykami prowadzimy kompleksowe działania marketingu dla kilkudziesięciu Firm w Polsce.
- Jesteśmy certyfikowanymi partnerami Google.
- Stworzyliśmy narzędzia, które wykorzystywane są z sukcesami w branży nieruchomości do sprzedaży mieszkań, domów, lokali usługowych.
- Przekazujemy Wam tylko praktyczne rozwiązania, które działają!
Nasi trenerzy
poznaj nas
Ewa Świderska
Specjalista ds. Szkoleń Social Media i Marketingu Internetowego w branży nieruchomości. Swoje doświadczenie zawodowe buduje od ponad 20 lat. Pracowałam dla polskich i międzynarodowych Firm. Lata praktyki przyniosły mi rozległą wiedzę i umiejętności zarządzania projektami i sprzedażą. Zajmuje się przygotowywaniem i prowadzeniem szkoleń, opracowywaniem i wdrażaniem Strategii Marketingowych dla branży deweloperskiej. Jestem współtwórcą systemu dla branży nieruchomości DeveloPRO i DeveloCRM.W swojej codziennej pracy wykorzystuje najnowsze technologie i narzędzia.Prywatnie jestem miłośniczką gier planszowych oraz górskich wycieczek. Chętnie zgłębiam tajniki VR, coachingu oraz psychologii sprzedaży, korzystając przy tym ze wsparcia mentora – Mateusza Grzesiaka.
Krzysztof Krawczuk
Trener i konsultant, współtwórca platformy DeveloPro i systemu DeveloCRM zgodnego z RODO. Odpowiedzialny za wdrażanie strategi Marketingu Zintegrowanego w branży deweloperskiej w oparciu o MIX Marketing i hierarchię zachowań AIDAL. Posiadacz wszystkich Certyfikatów Google Partners.Od 2006r. doświadczenie zawodowe z zakresu Marketingu Zintegrowanego zdobywał w polskich i międzynarodowych koncernach, które zapewniło rozległą wiedzę na temat procesów biznesowych, efektywnego rozwoju i zabezpieczeń systemów informatycznych. Od 2011r specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych i narzędzi dla branży deweloperskiej. Jako praktyk z wieloletnim doświadczeniem, z sukcesem wdrożył rozwiązania zwiększające efektywność marketingu i sprzedaży u kilkudziesięciu deweloperów. Uczestnik licznych szkoleń związanych z marketingiem, Mix Mental Arts, psychologią sprzedaży, a także rozwojem. Człowiek czynu, dla którego pozytywne myślenie stanowi główny motor działania. Osoba, dla której nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, którym należy nadać realny kształt i sukcesywnie pracować nad ich realizacją.
Metody i narzędzia
wykorzystywane w czasie Szkolenia dla Deweloperów
Casy i przykłady
Szczegółowa analiza wybranych przypadków oraz przykładowe zastosowanie omawianych narzędzi, to skuteczna metoda utrwalania zdobywanej w czasie szkolenia wiedzy.
Prezentacja multimedialna
Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, aby bloki szkoleniowe były przejrzyste i usystematyzowane. Dzięki prezentacjom zwizualizujemy dla Ciebie najważniejsze zagadnienia.
Dyskusja
To doskonała okazja do tego, aby wymienić się dotychczasowymi doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia, a także pomysłami na poprawę efektywności kampanii reklamowych.
Warsztaty
Zaangażowanie uczestników znacznie pogłębia proces uczenia i uruchamia pokłady kreatywności. Dlatego część warsztatowa naszego szkolenia cieszy się tak dużym uznaniem wśród uczestników.
Plan szkolenia
- Reklama w Internecie – podstawowe pojęcia.
- Wyjaśnienie pojęć: SEM, SEO, PPC, Konwersja, Cele Kampanii.
- Zachowania użytkowników w Internecie. Co robią? Co klikają? Jak się zachowują?
- Udział poszczególnych urządzeń w korzystaniu z wyszukiwarek internetowych – Smartfon, Tablet, Desktop.
- Określanie grup docelowych i person.
- Budowanie Strategii Marketingowej w oparciu o Mix Marketing i hierarchię zachowań AIDAL.
- Dobór kanałów komunikacji i narzędzi dla Inwestycji deweloperskich.
- Content marketing – jak zwiększyć leady nawet 3 krotnie
- Event marketing – rosnąca rola w branży deweloperskiej.
- Video Marketing – YouTube
- Skuteczne techniki zwiększania ruchu na stronie.
- Rodzaje wyszukiwarek i ich możliwości reklamowe.
- Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania.
- Zmiana Google AdWords w Google Ads.
- Podstawy Google Ads: funkcje, zalety, możliwości i sposoby rozliczania.
- Sieć Wyszukiwania, sieć reklamowa Google, Sieć Partnerów Google.
- Rodzaje reklam oraz miejsca gdzie będzie ukazywać się reklama.
- Jak wykorzystać możliwości reklamowe Google w branży Deweloperskiej. Google Ads + wizytówka Google.
- Jak działają algorytmy wyszukiwarek i ich wpływ na projektowanie stron www i skutecznych komunikatów reklamowych.
- Strona www, jako potężne narzędzie sprzedażowe – fakty i mity. Jak zrobić stronę www aby zwiększała nawet dwukrotnie sprzedaż inwestycji deweloperskich i zadbać o UX (User Experience)?
- Kampanie w LinkedIn, Facebook i Instagram – praktyczne metody budowania skutecznych kampanii.
- Dobre praktyki tworzenia komunikatów marketingowych. Jak się to robi i jakich narzędzi używa?
- Udział poszczególnych kanałów w uzyskiwaniu leadów sprzedażowych w oparciu o dane branży deweloperskiej.
- Marketing Automation w branży deweloperskiej.
- Optymalizacja działań marketingowych. Jak prawidłowo analizować dane i z jakich narzędzi korzystać. Podstawowe wskaźniki mierzenia efektywności. (Google Analytics, Google Search Console).
- Projekt Marketingowy, po co go robić i jakie przynosi korzyści.
- Podsumowanie.
- Odbiorcy – typy osobowości w Internecie.
- Charakterystyka odbiorców wg pokoleń – jaki ma to wpływ na branże nieruchomości w Internecie.
- Profil klienta doskonałego przy sprzedaży Inwestycji.
- Analiza strategiczna SWOT w branży nieruchomości.
- Wprowadzenie do Social Media.
- Facebook – Jak powinien wyglądać profil firmowy i co powinien zawierać w branży nieruchomości.
- Linkedin – Jak powinien wyglądać profil firmowy i co powinien zawierać w branży nieruchomości.
- Zakładanie/audyt profili w mediach społecznościowych Fanpage/Instagram/LinkedIn.
- Wdrożenie do aplikacji Facebook/Instagram/Linkedin – statystyki trendy.
- Komunikacja na Facebooku/Instagram/LinkedIn/- jak pisać żeby zdobywać fanów przy sprzedaży Inwestycji.
- Angażowanie społeczności – budowanie angażujących postów, reklama, zasięgi, analiza – kiedy najlepiej umieszczać posty.
- Przykłady angażujących postów w branży nieruchomości.
- Tworzenie grup na Facebooku.
- Rola Video w branży nieruchomości.
- Kryzys w Social Media – jak sobie z nimi radzić.
- Jak w praktyce wykorzystać nowości w Social Media.
- Narzędzia wykorzystywane w Social Media do tworzenia grafik, video, stories.
- Co o Tobie mówią? narzędzia do monitorowania Internetu.
- Jak zacząć się Reklamować na Facebooku – Facebook Ads dla początkujących.
- Tworzenie reklamy z wykorzystaniem menedżera reklam.
- Jak działa reklama na Facebooku omówienie struktury i funkcji.
- Wybór odpowiedniej grupy docelowej, rodzaju reklamy i formy rozliczeń.
- Tworzenie reklamy krok po kroku budżety, grafiki, jak mierzyć efekty.
- Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją.
- Przykłady reklam które przynoszą efekty.
- Przykłady dobrych praktyk reklamowych.
- Remarketing Pixel Facebooka.
- Podsumowanie
Opinie uczestników szkolenia
co o nas mówią
Jak to działa?
Doradztwo i szkolenia
Zakup
Rezerwujesz miejsce na szkoleniu
Szkolenie
Otrzymujesz dużą dawkę praktycznej wiedzy
Wdrożenie
Wykorzystujesz zdobytą na szkoleniu wiedzę i umiejętności do zwiększania efektów marketingowo sprzedażowych
Zobacz również
pozostałe oferty
Sprawdź nasze realizacje
PortfolioNapisz do nas już dzisiaj
Poinformujemy Cie jako pierwszego z odpowiednim wyprzedzeniem o szczegółach szkolenia.
Wysłanie Formularza nie wiąże się z zapisaniem się na szkolenie
790zł netto/osoba