Przygotowaliśmy całkowicie nową identyfikację wizualną i kampanię promocyjną łódzkiego osiedla Bliski Olechów. Postawiliśmy na nowoczesną kolorystykę, responsywną stronę internetową, skuteczną reklamę w Internecie i outdoorowe działania marketingowe, zwiększając jednocześnie pożądany współczynnik konwersji. W trakcie pracy skupiliśmy się m.in. na SEO, kwestiach UX, skutecznych kanałach reklamowych (Facebook Ads, Google Ads) oraz optymalizacji całego wizerunku Inwestycji.
Nowa strona dla inwestycji Bliski Olechów jest przede wszystkim dostosowana do użytkowników mobile i różnych wielkości ekranów urządzeń stacjonarnych – witryna jest responsywna. Oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych takich jak intuicyjny w obsłudze CMS, rozwiązania zwiększające ilość leadów oraz usprawniające prace działu sprzedaży. Całość dostosowana jest do najnowszych wytycznych związanych z algorytmami Google.
Sprawdziliśmy potencjał na rynku poprzez definiowanie grup docelowych, zrobiliśmy analizę konkurencji i trendów, zdefiniowaliśmy atuty inwestycji i lokalizacji, wyselekcjonowaliśmy narzędzia i kanały, sprawdziliśmy potencjał najczęściej wyszukiwanych fraz w danej lokalizacji i powiązanych z nimi tematów, przygotowanie strategii content marketingu, przygotowaliśmy strategię SEO i SEM oraz Social Media, oraz harmonogram realizacji.
Nasze projekty to szeroki zakres działań podjętych na rzecz Klienta w oparciu o ustalony archetyp marketingowy. Zawierają nie tylko stronę, ale również internetowe banery reklamowe, pełen projekt oklejenia biur sprzedaży, outdoorowe materiały czy wizualizacje. Wszystko charakteryzuje się prosprzedażową formułą, odpowiadającą dla grupy odbiorców Klienta.
Podczas przygotowania opracowaliśmy hierarchię nagłówków na stronie, przygotowaliśmy strategię opisów meta title, meta description i ALT, zaplanowaliśmy struktury serwisów w taki sposób, aby był jak najmniejszy współczynnik odrzuceń, zadbaliśmy o friendly url, czyli przyjazne adresy linków.
Strona www została zaprogramowana w oparciu o moduły: wyszukiwarka na stronie głównej, interaktywny formularz kontaktowy, system CMS do zarządzania treściami na stronie, interaktywne strefy, moduł o inwestorze.
Dodaliśmy dodawanie przygotowanych tekstów w oparciu o strategię content marketingu oraz zgodnie z zasadami SEO, uzupełniliśmy wszelkie opisy meta title, meta description i ALT, wybraliśmy i dodaliśmy wyselekcjonowane zdjęcia i grafiki, zintegrowaliśmy wyszukiwarki mieszkań ze stronami inwestycji.
Podczas uruchomienia strony www zrobiliśmy: instalację serwisu na właściwym serwerze, konfigurację DNS i uruchomienie strony pod właściwą domeną, podpięcie i konfiguracja narzędzi Analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager, Pixel, Google Search Console, Yandex Metrica, Albarcos, Insight Tag).
Przeprowadziliśmy szereg testów prędkości strony i zoptymalizowaliśmy, aby uzyskać jak najkrótszy czas wczytania (poniżej 3,8 sekundy), przetestowaliśmy stronę narzędziami takimi jak pagespeed, testmysite, withgoogle, gtmetrix, webpagetest, seoptimer oraz wprowadziliśmy niezbędne zmiany optymalizacyjne, testujemy poprawne działania CMS na stronie internetowej, testujemy stronę na wybranych urządzeniach mobilnych, zgłaszamy stronę do Google w celu zaindeksowania, analizujemy poruszanie się użytkowników po stronie w celu dalszej optymalizacji.
Jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za przygotowanie materiałów marketingowych, ale też ich aktualizację. Zmieniamy dane, dodajemy dodatkowe grafiki, wprowadzamy zmiany programistyczne w funkcjonalnościach czy treściach na stronach WWW, aby zwiększać konwersje. Spotykamy się, omawiamy wyniki i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania, które zwracają się w wielokrotnie. Podpinamy narzędzia, które blokują wyklikiwanie reklam, zwiększając efektywność kampanii.
Nasze działania skupiają się na ujednoliceniu identyfikacji wizualnej Klienta Bliski Olechów w oparciu o wybrany Archetyp Marketingowy oraz rozpowszechnieniu jego wizerunku w Internecie, jak i kanałach tradycyjnych. Kreujemy pozytywny odbiór Inwestycji oraz Dewelopera wśród odbiorców, jednocześnie zwiększając świadomość odbiorców na temat działalności marki.
We współpracy z Klientem przygotowaliśmy całkowicie nowe logo wraz z księgą znaku dla Bliski Olechów. Od tego zaczynamy pracę przy promocji brandu, gdyż to podstawa identyfikacji wizualnej. Nasz logotyp to nowoczesny, skupiający uwagę, spójny i wyróżniający się projekt, który wykorzystywany jest przy projektowaniu wszystkich materiałów reklamowych oraz przy kampaniach internetowych. Kolorystykę i treść logotypu opracowujemy na podstawie indywidualnego charakteru inwestycji, dewelopera oraz archetypu marketingowego korespondującego z docelową grupą odbiorców.
Na podstawie indywidualnie dobranej strategii komunikacji, wybraliśmy kolory, które stanowią paletę podstawową i dodatkową w przygotowywaniu materiałów reklamowych oraz kampanii w Internecie, stworzeniu profili w mediach społecznościowych oraz strony internetowej. Przy wyborze kolorystyki sugerujemy się koniecznością nawiązania skutecznej komunikacji z grupą docelową, do której kierujemy nasz przekaz.
Opracowujemy plan kampanii reklamowej całej inwestycji oraz sprzedaży poszczególnych typów lokali, ustalając grupy odbiorców wraz z konkretnymi komunikatami kierowanymi do właściwych person. Podnosimy tym samym skuteczność promocji inwestycji. Kampanię opieramy na doświadczeniu zespołu, który w branży deweloperskiej działa od 2011 r., a także na sprytnych rozwiązaniach w konfiguracji kampanii, co zapewnia lepsze efekty przy tych samych budżetach.
Przygotowujemy profesjonalne materiały reklamowe, takie jak foldery, banery, slidery, ulotki, plakaty i postery outdoorowe oraz projekt strony internetowej. Wszystko opieramy na spójnej szacie graficznej, a także sprecyzowanej kolorystyce, która będzie czytelna dla potencjalnego odbiorcy. Nasze projekty wykonane są w wysokiej jakości zgodnie z obecnymi trendami.