Przygotowaliśmy strategię marketingową w oparciu o najskuteczniejsze narzędzia i kanały. Wdrożyliśmy całkowicie nowy system DeveloPRO do obsługi inwestycji wraz z nową, intuicyjną stroną www. Prowadzimy Google Ads, Social Media Marketing, działania SEO i SEM jak również pełną obsługę marketingową, dzięki której strona www aktualizowana jest na bieżąco o aktualne trendy i modele zachowań użytkowników. Przygotowane i wprowadzone na stronę www zostały: karty mieszkań, wizualizacje 3D, Wirtualny Spacer 3D po mieszkaniu pokazowym, zdjęcia i filmy z drona, banery graficzne. Dodatkowo strona www posiada CRM i moduł RODO.
Nowa strona dla Miasteczka Greenwood jest przede wszystkim dostosowana do użytkowników mobile i różnych wielkości ekranów urządzeń stacjonarnych – witryna jest responsywna. Oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych takich jak intuicyjny w obsłudze CMS, rozwiązania zwiększające ilość leadów oraz usprawniające prace działu sprzedaży. Całość dostosowana jest do najnowszych wytycznych związanych z algorytmami Google.
Sprawdziliśmy potencjał na rynku poprzez definiowanie grup docelowych, zrobiliśmy analizę konkurencji i trendów, zdefiniowaliśmy atuty inwestycji i lokalizacji, wyselekcjonowaliśmy narzędzia i kanały, sprawdziliśmy potencjał najczęściej wyszukiwanych fraz w danej lokalizacji i powiązanych z nimi tematów, przygotowanie strategii content marketingu, przygotowaliśmy strategię SEO i SEM oraz Social Media, harmonogram realizacji, koncepcji graficznej komunikacji marki oraz opracowaliśmy strategię komunikacji marki w oparciu o grupy docelowe.
Projekt zawiera stronę www wraz z podstronami oraz wersją mobilną, pakiet banerów do kampanii reklamowych, projekt oklejenie biura sprzedaży, baner outdoor, reklamy w gazecie, projekt mailingu, pakiet banerów do kampanii reklamowych, wizualizacja 3D mieszkania/domu wraz z aranżacją oraz projekt stoiska targowego.
Podczas przygotowania opracowaliśmy hierarchię nagłówków na stronie, przygotowaliśmy strategię opisów meta title, meta description i ALT, zaplanowaliśmy struktury serwisów w taki sposób, aby był jak najmniejszy współczynnik odrzuceń, zadbaliśmy o friendly url, czyli przyjazne adresy linków, analizowaliśmy wyszukiwane słowa kluczowe na podstawie danych historycznych oraz konkurencję pod względem widoczności w Google, przygotowaliśmy serwis w oparciu o budowę podstron oraz kart mieszkań w celu budowania zaangażowania użytkowników, zagęściliśmy ilość monitorowanych słów kluczowych w treści strony, monitorujemy słowa kluczowe z codzienną aktualizacją, analizujemy obecny ruch na stronie i jego źródła.
Strona www została zaprogramowana w oparciu o moduły: wyszukiwarka na stronie głównej, interaktywny formularz kontaktowy, aktualności, moduł o inwestorze, wyszukiwarka 3D, indywidualna karta lokalu pod unikalnym linkiem, wybór inwestycji, budynku, kondygnacji i lokalu, systemu CMS do zarządzania treściami na stronie, dlaczego warto, VR, galerii, baner na start / baner na wyjście, moduł statystyki.
Dodaliśmy przygotowanych tekstów w oparciu o strategię content marketingu oraz zgodnie z zasadami SEO, uzupełniliśmy wszelkie opisy meta title, meta description i ALT, wybraliśmy i dodaliśmy wyselekcjonowane zdjęcia i grafiki, zintegrowaliśmy wyszukiwarki mieszkań ze stronami inwestycji, wdrożyliśmy rozwiązania VR na stronie (Wirtualne Spacery po mieszkaniu i okolicy inwestycji), dodaliśmy wizualizacji 3D inwestycji do graficznej wyszukiwarki lokali (mieszkania/domy) oraz wizualizacje 3D mieszkań jako propozycje aranżacji wnętrz, podłączyliśmy z profilami w Social Media (Facebook, Instagram, YouTube, Wizytówka Google, LinkedIn).
Podczas uruchomienia strony www zrobiliśmy: instalację serwisu na właściwym serwerze, konfigurację DNS i uruchomienie strony pod właściwą domeną, podpięcie i konfiguracja narzędzi Analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager, Pixel, Google Search Console, Yandex Metrica, Albarcos, Insight Tag), przekierowania 301 ze starej struktury linków na nową.
Przeprowadziliśmy szereg testów prędkości strony i zoptymalizowaliśmy, aby uzyskać jak najkrótszy czas wczytania (poniżej 3,8 sekundy), przetestowaliśmy stronę narzędziami takimi jak pagespeed, testmysite, withgoogle, gtmetrix, webpagetest, seoptimer oraz wprowadziliśmy niezbędne zmiany optymalizacyjne, testujemy poprawne działania CMS na stronie internetowej, testujemy stronę na wybranych urządzeniach mobilnych, zgłaszamy stronę do Google w celu zaindeksowania, analizujemy poruszanie się użytkowników po stronie w celu dalszej opymalizacji, przeprwadzamy szkolenia z obsługi strony www, z obsługi CRM, Social Media, Digital Marketingu, przeglądamy stronę na najpopularniejszych przeglądarkach internetowych.
Obsługujemy bieżące aktualizacje, dodawanie aktualności, dodawanie banerów, wprowadzanie zmian w sliderach, grafikach i treściach na stronach, optymalizacja pod kątem zmieniających się wytycznych.
Nasze działania skupiają się na ujednoliceniu identyfikacji wizualnej Klienta inwestycji Miasteczko Greenwood w oparciu o wybrany Archetyp Marketingowy oraz rozpowszechnieniu jego wizerunku w Internecie, jak i kanałach tradycyjnych. Kreujemy pozytywny odbiór Inwestycji oraz Dewelopera wśród odbiorców, jednocześnie zwiększając świadomość odbiorców na temat działalności marki.
We współpracy z Klientem przygotowaliśmy całkowicie nowe logo wraz z księgą znaku dla inwestycji Miasteczko Greenwood. Od tego zaczynamy pracę przy promocji brandu, gdyż to podstawa identyfikacji wizualnej. Nasz logotyp to nowoczesny, skupiający uwagę, spójny i wyróżniający się projekt, który wykorzystywany jest przy projektowaniu wszystkich materiałów reklamowych oraz przy kampaniach internetowych. Kolorystykę i treść logotypu opracowujemy na podstawie indywidualnego charakteru inwestycji, dewelopera oraz archetypu marketingowego korespondującego z docelową grupą odbiorców.
Na podstawie indywidualnie dobranej strategii komunikacji, wybraliśmy kolory, które stanowią paletę podstawową i dodatkową w przygotowywaniu materiałów reklamowych oraz kampanii w Internecie, stworzeniu profili w mediach społecznościowych oraz strony internetowej. Przy wyborze kolorystyki sugerujemy się koniecznością nawiązania skutecznej komunikacji z grupą docelową, do której kierujemy nasz przekaz.
Przygotowaliśmy Research i selekcję kanałów komunikacji (touchpointów), stworzyliśmy plan marketingowy, wdrożyliśmy plany w oparciu o wybrane kanały komunikacji, przeprowadziliśmy analizę działań i na bieżąco obsługujemy kampanie reklamowe, prowadzimy wizytówki Google, na podstawie raportów, analiz i wniosków dokonujemy zmian i sugerujemy nowe rozwiązania i strategię, przeprowadzamy kampanie Google Ads wraz z ich ciągłą optymalizacją.
Tworzymy rzeczowe, prosprzedażowe i atrakcyjne pod względem wizualnym posty na media społecznościowe, w tym najpopularniejsze (Facebook czy Instagram). Posty posiadają nowoczesne i czytelne grafiki, które umożliwiają uruchomienie kampanii promocyjnych adresowanej do określonej grupy odbiorców.
Opracowujemy plan kampanii reklamowej całej inwestycji oraz sprzedaży poszczególnych typów lokali, ustalając grupy odbiorców wraz z konkretnymi komunikatami kierowanymi do właściwych person. Podnosimy tym samym skuteczność promocji inwestycji. Kampanię opieramy na doświadczeniu zespołu, który w branży deweloperskiej działa od 2011 r., a także na sprytnych rozwiązaniach w konfiguracji kampanii, co zapewnia lepsze efekty przy tych samych budżetach.
Przygotowujemy profesjonalne materiały reklamowe, takie jak foldery, banery, slidery, ulotki, plakaty i postery outdoorowe oraz projekt strony internetowej. Wszystko opieramy na spójnej szacie graficznej, a także sprecyzowanej kolorystyce, która będzie czytelna dla potencjalnego odbiorcy. Nasze projekty wykonane są w wysokiej jakości zgodnie z obecnymi trendami.