Przygotowaliśmy stronę internetową dla Żerański Development. Zadbaliśmy, aby witryna była mobilna, czytelna, nowoczesna i przyjazna dla użytkowników. Przeprowadziliśmy analizę konkurencji, przygotowaliśmy archetyp marketingowy dla inwestycji oraz wyselekcjonowaliśmy grupy docelowe. Marketing oparliśmy m.in. na Google Ads, Social Media Marketing, Mobile Ads i UX. Wszystko w stałym porozumieniu z naszym Klientem.
Nowa strona Żerański Development jest przede wszystkim dostosowana do użytkowników mobile i różnych wielkości ekranów urządzeń stacjonarnych – witryna jest responsywna. Oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych takich jak intuicyjny w obsłudze CMS, rozwiązania zwiększające ilość leadów oraz usprawniające prace działu sprzedaży. Całość dostosowana jest do najnowszych wytycznych związanych z algorytmami Google.
Sprawdziliśmy potencjał na rynku poprzez definiowanie grup docelowych, zrobiliśmy analizę konkurencji i trendów, zdefiniowaliśmy atuty inwestycji i lokalizacji, wyselekcjonowaliśmy narzędzia i kanały, sprawdziliśmy potencjał najczęściej wyszukiwanych fraz w danej lokalizacji i powiązanych z nimi tematów, przygotowanie strategii content marketingu, przygotowaliśmy strategię SEO i SEM oraz Social Media, harmonogram realizacji.
Nasze projekty to szeroki zakres działań podjętych na rzecz Klienta w oparciu o ustalony archetyp marketingowy. Zawierają nie tylko stronę, ale również internetowe banery reklamowe, pełen projekt oklejenia biur sprzedaży, outdoorowe materiały czy wizualizacje. Wszystko charakteryzuje się prosprzedażową formułą, odpowiadającą dla grupy odbiorców Klienta.
Podczas przygotowania opracowaliśmy hierarchię nagłówków na stronie, przygotowaliśmy strategię opisów meta title, meta description i ALT, zaplanowaliśmy struktury serwisów w taki sposób, aby był jak najmniejszy współczynnik odrzuceń, zadbaliśmy o friendly url, czyli przyjazne adresy linków.
Strona www została zaprogramowana w oparciu o moduły: wyszukiwarka na stronie głównej, interaktywny formularz kontaktowy, system CMS do zarządzania treściami na stronie, interaktywne strefy, moduł o inwestorze.
Dodaliśmy dodawanie przygotowanych tekstów w oparciu o strategię content marketingu oraz zgodnie z zasadami SEO, uzupełniliśmy wszelkie opisy meta title, meta description i ALT, wybraliśmy i dodaliśmy wyselekcjonowane zdjęcia i grafiki, zintegrowaliśmy wyszukiwarki mieszkań ze stronami inwestycji.
Podczas uruchomienia strony www zrobiliśmy: instalację serwisu na właściwym serwerze, konfigurację DNS i uruchomienie strony pod właściwą domeną, podpięcie i konfiguracja narzędzi Analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager, Pixel, Google Search Console, Yandex Metrica, Albarcos, Insight Tag).
Przeprowadziliśmy szereg testów prędkości strony i zoptymalizowaliśmy, aby uzyskać jak najkrótszy czas wczytania (poniżej 3,8 sekundy), przetestowaliśmy stronę narzędziami takimi jak pagespeed, testmysite, withgoogle, gtmetrix, webpagetest, seoptimer oraz wprowadziliśmy niezbędne zmiany optymalizacyjne, testujemy poprawne działania CMS na stronie internetowej, testujemy stronę na wybranych urządzeniach mobilnych, zgłaszamy stronę do Google w celu zaindeksowania, analizujemy poruszanie się użytkowników po stronie w celu dalszej optymalizacji.
Jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za przygotowanie materiałów marketingowych, ale też ich aktualizację. Zmieniamy dane, dodajemy dodatkowe grafiki, wprowadzamy zmiany programistyczne w funkcjonalnościach czy treściach na stronach WWW, aby zwiększać konwersje. Spotykamy się, omawiamy wyniki i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania, które zwracają się w wielokrotnie. Podpinamy narzędzia, które blokują wyklikiwanie reklam, zwiększając efektywność kampanii.